Uncategorized

De geschiedenis van babykleding

Babykleding, Setjes, Kraamcadeau En Meer – Velvetbaby

Het concept van het maken en produceren van babykleertjes kind is pas een recente ontwikkeling in de Nederlandse samenleving. Het concept van babykleding kind werd voor het eerst ontwikkeld in de voorjaarsbijeenkomst in burgertemperaturen. Toen was de socialite Krystie moger van Hermes, die verantwoordelijk was voor de kledingcollectie van de beroemde modeontwerper Giberto Choireux, adviseur van de ontwerper en had hulp van ethisch ontwerper Marc Valvo die samen met zijn tweelingbroer 13 jaar geleden hun bedrijf van born brand startte. Tijdens de voorjaarsbijeenkomst in burgTemperature presenteerden zij 10 nieuwe kindercollecties waaronder jongens- en meisjeskleding. De jongenscollectie bestond toen uit zowel jongens casual als geklede outfits en jongens casual en formele outfits. En tenslotte werd de meisjescollectie getoond tijdens de zomerbijeenkomst in Florence. Het omvatte alle pakken en jurken samen met jurken en maxi jurken.

Hun slimste idee was om de verscheidenheid aan kleding op de markt te vergroten, zodat elk soort kleding past in elk soort budget.

Krystie zei dat ze graag alle outfits voor kleine meisjes zou willen hebben die comfortabel, modieus, tijdloos en sexy zijn. De tweeling corrigeerde haar schoonzus met het argument dat zij in feite met iets nieuws bezig waren door de kleding professioneler te maken en door ervoor te zorgen dat elke soort kleding in een budget past. Ze wezen erop dat het heel belangrijk is om ervoor te zorgen dat het budget van een persoon genoeg geld bevat om alle kleding te betalen die nodig is, samen met de broodnodige schoenen bij die kleding.

Naast de nieuwe collectie voor kinderen, heeft dertien jaar ervaring in de winkel van de tweeling hen het vooruitstrevende ontwerp gegeven om de kleding te produceren die iedere persoon echt nodig heeft, ongeacht welke leeftijd het kind heeft. Immers, hoe kan men iets verkopen dat niemand zich kan veroorloven te kopen als het alleen maar meer schade aan hun zakken zal toebrengen. De gebruikelijke kleine winkelketens namen het over en meer en meer mensen gingen alleen nog bij hen winkelen.

Hun collectieontwerp kan het best worden omschreven als een kunstwerk, aangezien zij werken van te veel kunstenaars bevatten om het hun toekomende te kunnen verdienen. Dit is geen probleem voor hen in het verleden, maar toch heeft het bedrijf te maken gehad met een aantal controverses over een aantal van deze controverses van wordt geportretteerd in een slecht licht.

Een van de controverses is het feit dat niemand een deel van de collectie wilde kopen omdat ze verschillende aankopen deden door te profiteren van de uitverkoop. Dit veroorzaakte problemen met kinderarbeid in de fabrieken die de kledingstukken produceerden en deze kinderen die moesten werken om de kledingstukken te produceren, niet wilden helpen om uitgebuit te worden. Bovendien waren deze CAREvestokes kinderarbeid controversiële onderwerpen voor alle leveranciers die zij voor zich hadden werken. Een van de controverses betrof de ontwerpen van sommige kledingstukken die sommigen als smakeloos beschouwden en die de Afrikaanse accenten van deze kinderen uitlokten.